Nu lasa afectiunile dentare sa iti strice sarbatorile!

Rezolva acum pentru a evita aparitia unor probleme in momente neprevazute!

Solicita o Programare

O problema dentara netratata la timp te poate supune unui risc vital!

Mai usor de tratat

2

Orice afectiune cu cat este descoperita mai repede, este mai usor de tratat, cu mai putina durere si costurile sunt mult mai mici.

Prevenirea riscurilor

3

Solicita o consultatie

Afectiunile stomatologice amanate pot supune pacientii unor riscuri precum agravarea situatiei, aparitia unor infectii sau chiar sechele permanente ce vor necesita tratamente complexe si costisitoare.

1

Medicul dentist poate depista afectiuni pe care tu nu le observi.

Dentistul poate descoperi semne incipiente ale aunor afectiuni si poate trata problema pe care o descopera la nivelul cavitatii bucale.

Depistare probleme

Afectiunile dentare se pot manifesta in momentele nepotrivite!

Durerea de dinti poate aparea in cele mai neasteptate momente. In stadiile incipiente, caria nu are nici un simptom sau cel mult o jena „la rece” sau „dulce”. Lasata netratata aceasta evolueaza, ducând la dureri puternice. In ultimul stadiu, dintele este distrus irecuperabil.

In functie de problemele depistate, va oferim o gama larga de tratamente, incepand cu simple obturatii(plombe) pentru rezolvarea cariilor, pana la coroane si lucrari protetice pentru afectiunile mai severe.

Dental Planet - Aici redam zambete!

Solicita o Consultatie

Servicii

Terapie

Implant dentar

Protetică dentară

Terapia stomatologică îți va trata problemele obișnuite prin obturații, desensibilizări, coafaj, reconstrucții de coroane. Obturațiile coronare, sau ”plombele” sunt cele mai frecvente iar la Dental Planet vor fi realizate fără durere.

În unele situații, este imposibil să salvezi un dinte, iar implantul dentar devine o opțiune. Confortul tău este prioritatea noastră, și ne asigurăm că implantul va arăta și se va simți ca un dinte natural. Pentru toată viața.

Protetica dentară are ca scop refacerea structurilor dentare deteriorate sau distruse complet. La Dental Planet îți oferim serviciul de protetică dentară prin coroane sau punți dentare, fațete detare, proteze dentare fixe sau detașabile.

Parerile pacientilor sunt importante pentru noi!

Servicii de cea mai buna calitate intr-un loc cu o echipa care iti inspira incredere din momentul in care intri. Am avut o experienta foarte pozitiva si recomand Dental Planet. Medicul Liliana Nicolae are vizibil foarte multa experienta si reuseste sa faca un pacient sa fie relaxat in timpul procedurii. Cabinetul este perfect intretinut, cu aparatura de ultima generatie. Va multumesc si voi reveni cu placere aici!

Popa Oana

Bucura-te de sarbatori fara afectiuni stomatologice.

Completati formularul si va vom contacta in cel mai scurt timp!

Solicita o Consultatie

Uite unde ne găsești: